Go to Home Page Go to Blog
آژانس تبلیغاتی چیست؟

آژانس تبلیغاتی چیست؟

آژانس تبلیغاتی به شرکت هایی گفته میشود که مجری انواع تبلیغات تلویزیونی، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ، محیطی و …هستند.

با توجه به پیشرفت روز افزون دنیای دیجیتال و همه گیر شدن تبلیغات شرکت ها براین باور هستند که برای برندینگ یا فروش محصولات خود احتیاج به تبلیغات دارند که آژانس های تبلیغات یا شرکت های تبلیغاتی این کار را انجام میدهند.

امروزه کسی نمیتواند اهمیت تبلیغات را نادیده بگیرد زیرا چه شرکت های نوپا که نیاز به معرفی و برندسازی دارند تا بیشتر شناخته شوند و چه شرکت های که دنبال معرفی بیشتر خود در فضای دیجیتال داشته باشند مانند شبکه های اجتماعی یا تلویزیون که تاثیر به سزایی در افزایش این تبلیغات خواهند داشت از اهمیت تبلیغات باخبر هستند.

به عنوان مثال :

میتوان به عنوان نمونه تبلیغات شرکت عالیس را نام برد که در هر سه حوزه فضای دیجیتال، برندینگ و تبلیغات تلویزیونی بسیار فعالیت کرده تا بتواند محصول بیشتری به فروش برساند.

شرکت تبلیغاتی نقش به سزایی برای معرفی محصولات مختلف شرکت ها میتواند داشته باشد.

 

آژانس تبلیغاتی چیست؟

آژانس تبلیغاتی چیست؟

ویژگی های یک شرکت تبلیغاتی چیست؟

  • آژانس های تبلیغاتی ارتباطات اجتماعی و شبکه های بزرگ دارند.
  • استفاده بهینه از هر منبع را برای ما به وجود می آورند.
  • کار با کیفیت ارائه می دهند.
  • تا حد زیادی در هزینه ها صرفه جویی می کنند.

 

امروزه هر یک از آژانس های تبلیغاتی سعی میکنند تا با ایجاد و تشکیل یک تیم حرفه ای از افراد مختلف برای تبلیغات و فضای دیجیتال بتوانند تا در این فضای رقابتی نقش مهمی ایفا کنند و بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند.

برخی از آژانس های تبلیغاتی وجود دارند که تنها یک نوع خاص از خدمات تبلیغاتی را ارائه می دهند. آنها به عنوان یک موسسه تخصصی شناخته میشوند. آنها متخصصان خبره هستند. برای مثال، آژانس یک تبلیغ مالی،یک تبلیغات دارویی و تبلیغات مربوط به مسائل اجتماعی و سیاسی و غیره ارائه می دهد.

انواع آژانس های تبلیغاتی

بر اساس اندازه و نوع عملکرد ، موارد زیرجزء رایج ترین انواع شرکت های تبلیغاتی هستند:

آژانس خدمات کامل:

یک شرکت بزرگ بوده و دارای طیف وسیعی از تبلیغات و راه حل های بازاریابی است.

آژانس تعاملی:

یک شرکت تبلیغاتی هوشمند است که از جدیدترین تکنولوژی های دیجیتال استفاده می کند. این آژانس ها راه حل های تبلیغاتی بسیار خلاق و تعاملی ارائه می دهند.

آژانس خلاق:

یک شرکت کوچکتر که در خدمات تبلیغاتی خلاق متخصص است.

آژانس های خرید رسانه:

این نوع آژانس ها مکان های تبلیغاتی و سایر کمپین ها را خرید و مدیریت می کند. همچنین برنامه زمان بندی را با رسانه ها مدیریت می کند تا آگهی را به نمایش بگذارد و آگهی را نظارت کند تا ببیند آیا در زمان مناسب پخش می شود یا خیر.

آژانس داخلی:

یک آژانس خدمات کامل است، در داخل یک سازمان ساخته شده و برای رفع نیاز آن سازمان کار می کند.

نمونه خدماتی که شرکت های تبلیغاتی به ما ارائه میکند:

همیشه یک شرکت تبلیغاتی خدمات متفاوتی ارائه میکند که بستگی به میزان فعالیت و بزرگی آن شرکت دارد اینکه از عهده چه تعهداتی برمیاد ولی معمولا آژانس های تبلیغاتی خدمات مختلفی دارند از جمله:

خدمات یکپارچه تبلیغات:

ارائه خدمات از طریق برنامه ریزی استراتژیک، طراحی و توسعه خلاق، تحقیق جامع و انتخاب رسانه ی مناسب برای اجرا.

خدمات یکپارچه رسانه ای:

ارائه خدمات هم برای تبلیغ کنندگان و هم برای رسانه، از جمله رسانه های چاپی، رسانه های الکترونیکی و رسانه های دیجیتال. این یک واسطه بین تبلیغ کنندگان و رسانه است.

خدمات بازاریابی:

مجموعه ای از راه حل های بازاریابی شامل تبلیغات، ارتقاء فروش، مبارزات انتخاباتی، تحقیقات بازار، بازاریابی محیطی، روابط عمومی و بسیاری موارد دیگر را ارائه می دهد.

خدمات محتوا:

محتوا را برای انواع مناسبت ها، برنامه های تلویزیونی، انیمیشن ها و همچنین سرگرمی ارائه می دهد.

راه‌ حل های الکترونیکی:

طیف وسیعی از راه‌ حل‌ های الکترونیکی را در اختیار می‌گذارد. به عنوان مثال، خدمات یکپارچه‌ سازی سیستم، بازاریابی موتور جستجو، مشاوره کسب‌ و کار الکترونیکی، مدیریت ارتباط مشتری، تبلیغات الکترونیکی و غیره .

خدمات یکپارچه سازی برند:

اطمینان حاصل می کند که تبلیغ کنندگان و مشتریان آنها، سرویس های تبلیغاتی را با بالاترین کیفیت دریافت می کنند.

 

آیا تمایل دارید درباره ی این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید ؟

شما هم میتوانید همراه شرکت تبلیغاتی سروش سیما باشید در تمام زمینه های تبلیغاتی اعم از تبلیغات تلویزیونی،دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و… میتوانید به سایت شرکت تبلیغاتی سروش سیما و یا با شماره های شرکت در پایین همین صفحه تماس بگیرید

تلفن تماس : 74862

[qodef_button size=”medium” type=”” text=”خدمات ما” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”http://sorooshsima.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d8%a7/” target=”_blank” color=”#ffffff” hover_color=”” background_color=”#0e2f4c” hover_background_color=”” border_color=”” hover_border_color=”” font_size=”” font_weight=”” margin=””]

[qodef_button size=”medium” type=”solid” text=”تماس با ما” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”http://sorooshsima.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/” target=”_blank” color=”#ffffff” hover_color=”” background_color=”#0e2f4c” hover_background_color=”” border_color=”” hover_border_color=”” font_size=”” font_weight=”” margin=””]