Go to Home Page Go to Blog

برند لویی ویتون

در ادامه مقالات معرفی شرکت تبلیغاتی دنیا امروز با یک برند معروف دیگر آشنا میشویم. با آژانس تبلیغاتی سروش سیما همراه باشید.

برند  لویی ویتون که برخی به آن LV نیز می‌گویند، در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون در فرانسه بنیان‌گذاری شد.درآن زمان لویی پسربچه ۱۶ ساله ی نجاری بود که خودش را با پای پیاده به پاریس رساند و نزد جعبه‌ساز و متخصص بسته‌بندی به نام موسیو مارشال به یادگیری این حرفه پرداخت.

لویی ویتون با تولید چمدان کار خود را شروع کرد و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت . در حال حاضر این شرکت یک خانه ی مد فرانسوی است و کالاهای لوکس بسیاری از جمله چمدان، اجناس چرم، کفش، ساعت، جواهرات و زیورآلات، عینک و کتاب …را  تولید می‌کند و در طراحی  آن‌ها از لوگوی معروف خود یعنی LV استفاده می‌کند.

لویی ویتون، برای شش سال (۲۰۰۶–۲۰۱۲) با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده‌است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است.در سال ۲۰۰۹، لویی ویتون، بیست و نهمین برند باارزش دنیا، پس از ژیلت و پیش از ولز فارگو محسوب می‌شد.در سال ۲۰۱۲ میلادی سیزده کارگاه تولیدی، یک مرکز حمل و نقل بین‌المللی، بیش از ۲۰۰ بوتیک انحصاری در ۶۵ کشور و بیش از ۱۳ هزار کارمند داشت.

شمار کارکنان لویی ویتون هم‌اکنون بیش از ۱۲۱٫۲۸۹ نفر می‌باشد.

۱۸۵۸.تولید اولین چمدان و معرفی آن به بازار

۱۸۵۹.راه اندازی اولین کارگاه چمدان سازی با ۲۰ کارگر

۱۸۹۲، لویی ویتون درگذشت و مدیریت شرکت به پسرش جورج ویتون واگذار شد.

۱۸۹۳.آغاز تلاش جورج ویتون برای تبدیل کردن شرکت به یک شرکت جهانی در نمایشگاه شیکاگو

۱۸۹۶.ثبت امتیاز شرکت در سراسر جهان

۱۹۱۳.افتتاح ساختمان مرکزی در خیابان شانزلیزه پاریس

۱۹۸۷ ادغام با دو شرکت موئه اند شنتون و هنسی و افزایش سود ۴۹ درصدی

۱۹۹۰ انتساب ایو کارسل به عنوان مدیر ال وی

۱۹۹۲.افتتاح اولین فروشگاه این برند در پالاس هتل شهر پکن در چین

۱۹۹۷.معرفی اولین کلکسیون نوشت افزار

۲۰۰۰.افتتاح اولین فروشگاه در مراکش و حضور در فستیوال بین المللی فیلم ونیز.ایتالیا

۲۰۰۴.تولد ۱۵۰ سالگی لویی ویتون و افتتاح فروشگاه هایی در نیویورک،سائوپائولو،ژوهانسبورگ و شانگهای

۲۰۰۵.افتتاح یکی از بزگترین فروشگاه های جهان یعنی یعنی کمپس-الیسیز و معرفی ساعت اسپیدی

ایو کارسل مدیر عامل کنونی لویی ویتون:

تولد ویتون نویدبخش آغاز یک زندگی مدرن است. اینکه تولد نام تجاری لویی ویتان، در اواسط قرن نوزدهم که ماهیت مسافرت متحول می‌شد صورت گرفت، یک پدیده اتفاقی نیست.

لویی ویتون برای تبلیغ برند خود از هنرپیشه‌ها، خواننده‌ها و بازیگران معروف استفاده می‌کرد و آگهی‌های تبلیغاتی خود را در مجله‌ها و بیلبوردهای تبلیغاتی شهرهای مختلف منتشر می‌کرد.

بخشی از موفقیت این برند مدیون طرفداری و حمایت چهره مشهور نظری ادری هپبورن،اسکارلت جوهانسون، جنیفر لوپز،، سلنا گومز، کاترین دنو و مدونا است.

جالب است بدانید کیف های این برند دست دوز هستند و ساخت هرکدام از آن ها یک هفته زمان میبرد.این کیف ها در آتش نمی سوزند و طراحی آن ها هرگز قدیمی نمی شود.برای تست این کیف ها به آنها وزنه آویزان میکنند و از اشعه عبورشان میدهند تا ثابت کنند قیمت گرانی که بابت هر کیف میپردازید شما را برای ۲۰ سال از خریدن کیف بی نیاز میکند.

 

شما  هم میتوانبد برای  کسب و کار خود  تبلیغات تلویزیونی، کمپین تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، برندسازی و … نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی داشته باشید میتوانید با شماره های آژانس تبلیغاتی سروش سیما در انتهای سایت تماس حاصل فرمایید.