Go to Home Page Go to Blog
داستان برند رولز رویس

داستان برند : رولز رویس

امروز در وبلاگ شرکت تبلیغاتی سروش سیما به داستان رولز رویس میپردازیم.

داستان برند رولزرويس

Rolls-Royce Motor Cars شرکت خودروسازی بریتانیایی است، که در زمینه مهندسی، طراحی، تولید و توزیع خودروهای لوکس فعالیت می‌نماید. این شرکت توسط چارلز رولز و هنری رویس، تحت نام رولز-رویس لیمیتد تأسیس شد.

سال 1906 شرکت مشترک با نام رولزرویس لیمیتد در سال ثبت شد.

سال 1907 خودروی رولزرویس سیلور گوست یا روح نقره‌ای معرفی شد.

.شعار تبلیغاتی “رولزرویس بهترین خودروی دنیا (Rolls Royce the best car in the world)” از همان سال در آگهی‌های تجاری شرکت، استفاده می‌شد.

مجسمه‌ی روی  محصولات رولزرویس با نام کامل Spirit of Ecstasy از سال ۱۹۱۱ به بدنه‌ی خودروها شد.

رولزرویس با استفاده از شاسی سیلور گوست، در سال ۱۹۱۵ نخستین محصول زرهی خود و کشور انگلستان را تولید کرد که Rolls-Royce Armoured Car نام گرفت. این خودرو تا سال ۱۹۴۴ و اتمام جنگ جهانی دوم، با پیشرانه‌های مختلف به ارتش بریتانیا و کشورهای مرتبط با آن (مثل هند) خدمت کرد.

پیشرانه‌ی ایگل (عقاب: Eagle) اولین موتور ساخت رولزرویس برای صنعت هوانوردی بود که سال ۱۹۱۵ معرفی شد. این مدل، روی بمب‌افکن هندلی پیج (Handley Page TypeO)  عملکرد بسیار خوبی ارایه کرد.

در ادامه اینفوگرافیک تولید شده توسط شرکت تبلیغاتی سروش سیما را می توانید ببینید.

شرکت تبلیغاتی سروش سیما میتواند برای دیده شدن شغل و کسب و کار شما همراه شما باشد در تمام زمینه های تبلیغاتی اعم از تبلیغات تلویزیونی،دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و… میتوانید به سایت سروش سیما و یا با شماره های شرکت در پایین همین صفحه تماس بگیرید.