Go to Home Page Go to Blog
داستان برند لویی ویتون

داستان برند : لویی ویتون

امروز در وبلاگ شرکت تبلیغاتی سروش سیما به داستان لویی ویتون میپردازیم.

 برند  لویی ویتون که برخی به آن LV نیز می‌گویند، در سال ۱۸۵۴ توسط لویی ویتون در فرانسه بنیان‌گذاری شد.درآن زمان لویی پسربچه ۱۶ ساله ی نجاری بود که خودش را با پای پیاده به پاریس رساند و نزد جعبه‌ساز و متخصص بسته‌بندی به نام موسیو مارشال به یادگیری این حرفه پرداخت.

 لویی ویتون با تولید چمدان کار خود را شروع کرد و نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت . در حال حاضر این شرکت یک خانه ی مد فرانسوی است و کالاهای لوکس بسیاری از جمله چمدان، اجناس چرم، کفش، ساعت، جواهرات و زیورآلات، عینک، کتاب و  … را  تولید می‌کند و در طراحی  آن‌ها از لوگوی معروف خود یعنی LV استفاده می‌کند.

لویی ویتون، برای شش سال (۲۰۰۶–۲۰۱۲) با ارزش‌ترین نام تجاری در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده‌است. ارزش این برند، در سال ۲۰۱۲ معادل ۲۵٫۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است.در سال ۲۰۰۹، لویی ویتون، بیست و نهمین برند باارزش دنیا، پس از ژیلت و پیش از ولز فارگو محسوب می‌شد.

در ادامه اینفوگرافیک تولید شده توسط شرکت تبلیغاتی سروش سیما را می توانید ببینید.

شرکت تبلیغاتی سروش سیما میتواند برای دیده شدن شغل و کسب و کار شما همراه شما باشد در تمام زمینه های تبلیغاتی اعم از تبلیغات تلویزیونی،دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و… میتوانید به سایت سروش سیما و یا با شماره های شرکت در پایین همین صفحه تماس بگیرید.