Go to Home Page Go to Blog
شرکت تبلیغاتی

ویژگی های مهم شرکت تبلیغاتی

ویژگی های مهم شرکت تبلیغاتی

در دنیای امروز یک شرکت تبلیغاتی یا کانون تبلیغاتی چه ویژگی هایی مهم دارد تا ما بتوانیم با کمک آن محصول مورد نظر را در دنیا مطرح کنیم و به فروش برسانیم. شرکت تبلیغاتی بزرگی که بتواند یک کار خلاقه و جدیدی برای شما و محصول تان انجام دهد. دنیای اقتصادی و بازارهای بین المللی امروز همگی به سمت دیجیتال شدن و استفاده از ظرفیت های زیاد فضای دیجیتال میروند تا با انتشار تبلیغات و معرفی محصول مورد نظر، آن را در تمام دنیا به همه نشان میدهند.

نقش یک کانون تبلیغاتی :

نقش یک کانون تبلیغاتی در فضای دیجیتال میتواند بسیار مهم باشد چون با راهکار های جدید و به روز میتواند شرکت شما را در تمام دنیا معرفی کند. در ابتدا باید بدانیم که اصلاً یک شرکت تبلیغاتی چه نوع شرکتی است؟ چه خصوصیاتی دارد؟ و چه وظایفی را بعنوان یک کانون تبلیغاتی انجام می دهد؟

شرکت تبلیغاتی چیست:

یک شرکت تبلیغاتی، یک کسب و کار یا سازمانی خدماتی است که تخصص آن در حوزه های برنامه ریزی، توسعه، مدیریت و اجرای برنامه تبلیغاتی برای مشتریان (کسب و کارهای دیگر) است. در واقع، یک کانون تبلیغاتی، یک سازمان مستقل، متشکل از افراد و کسب و کارهای خلاق است که در توسعه و آماده سازی برنامه های بازاریابی، تبلیغات و سایر ابزارهای ترویجی تخصص خاصی دارند.

وظایف یک کانون تبلیغاتی

ساخت یک کمپین تبلیغاتی یک روند طولانی دارد که شامل فعالیت متخصصان در زمینه های مختلف می باشد. شرکت های تبلیغاتی یا همان آژانس های تبلیغاتی معمولا شرکت های مستقل هستند که کار کیفی ارائه می دهند و به سازمان ها یا افراد کمک می کنند تا مخاطبان مورد نظر خود را از طریق تبلیغات صوتی/ تصویری جذاب به دست آورند.

وظیفه اصلی آژانس تبلیغاتی :

آژانس های تبلیغاتی، ساخت، تحقیق، مدیریت و اجرای آگهی در سیستم عامل های مختلف رسانه ای را برای تبلیغ کننده طراحی می کنند.

 

یک کانون تبلیغاتی موظف است که

  • ایده های تبلیغاتی جدید ایجاد کند.
  • تبلیغات چاپی، رادیویی، تلویزیونی و اینترنتی را طراحی کند.
  • فضا و زمان تبلیغات را رزرو کند.
  • کمپین های بازاریابی را برنامه ریزی کند.
  • تحقیقات و پژوهش های لازم را انجام دهد.
  • خدمات دیگری را ارائه دهد که به موفقیت مشتریان کمک کند.
  • در واقع یک کانون تبلیغاتی یک نوع خدمات تجاری است که برای ایجاد، برنامه ریزی و مدیریت تبلیغات مشتریان خود طراحی شده است.

انواع شرکت تبلیغاتی

کانون تبلیغاتی کامل

وقتی کسب و کار شما می خواهد در تمامی حوزه ها تبلیغات موثری انجام دهد، می تواند با این شرکت های تبلیغاتی همکاری داشته باشد. یک کانون تبلیغاتی با خدمات کامل می تواند محدوده وسیعی از خدمات بازاریابی را فراهم آورد. خدماتی از قبیل طراحی کمپین های خلاقانه بازاریابی، تبلیغات گسترده در تمامی حوزه های ممکن، بازاریابی و برندینگ دیجیتال، تبلیغات دهان به دهان و بازاریابی ویروسی و… از جمله خدماتی است که یک کانون تبلیغاتی با خدمات کامل در اختیار مشتریانش قرار می دهد.

کانون تبلیغاتی مدولار

کانون تبلیغاتی مدولار یک شرکت تبلیغاتی با خدمات کامل است که خدمات خود را بر اساس نیازهای خود از آژانس تبلیغاتی دریافت کند. بنابراین مشتری ممکن است بخواهد با بخش خلاق کانون ارتباط داشته باشد تا یک کمپین تبلیغاتی موثر ایجاد نماید و از سایر خدمات در شرکت های دیگر بهره مند شود. همچنین تبلیغ کننده ممکن است بخش رسانه ای یک کانون را استخدام کند تا برنامه‌ای را برای تبلیغی اجرا کند که یک شرکت دیگر آن را توسعه داده است. دستمزد و هزینه استفاده از خدمات بر اساس کارهایی که انجام می شود محاسبه خواهد شد.

شرکت تبلیغاتی

 

ویژگی های یک کانون تبلیغاتی خوب

۱- کارکنان حرفه ای و با تجربه

یک کانون تبلیغاتی باید کارکنان حرفه ای و با تجربه ای را در حوزه های متفاوت در کنار یکدیگر داشته باشد. این کارکنان باید بتوانند که نیازهای مشتریان را بشناسند و آنها را برآورده کنند حال این نیازها از طراحی وب سایت را تا طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی و پوسترهای جذاب شامل می شود. در مجموعه کارکنان یک کانون تبلیغاتی باید افرادی که در زمینه طراحی وب سایت، طراحی گرافیک، زمینه های بازاریابی و… حضور داشته باشند.

اگر میخواهید در کار خود موفق باشید:

اگر می خواهید یک شرکت تبلیغاتی موفق داشته باشید باید از افرادی کمک بگیرید بسیار با انگیزه و خلاق هستند و صد البته که به کارشان علاقه دارند، این دسته از کارکنان می توانند ایجادکننده استراتژی ها و راهکارهای اصلی در بازاریابی و تبلیغات باشند. دقت کنید کارمندانی را که انتخاب می کنید باید قدرت پذیرش ریسک پذیری را داشته باشند تا بتوانند از آن برای ایجاد کمپین های بزرگ در جهت رسیدن به اهداف مشتریان گام بردارند.

موارد دیگر:

یکی دیگر از مواردی که به عنوان نیاز برای شرکت های تبلیغاتی محسوب می شود، استفاده از متخصصان حوزه دیجیتال می باشد. افراد زیادی در جامعه این روزها، ساعت های زیادی را در شبکه های مجازی، کانال ها و وب سایت ها می گذارند پس شما باید به گونه ای بتوانید روش های مناسبی را برای مشتریانتان و حضورشان در این چنین فضاهای مهیا کنید زیرا قطعا این موضوع خواسته مشتریان شما خواهد بود.

2- حضور پایدار در فضای آنلاین

امروزه در عصر دیجیتال افرادی که در حوزه کسب و کارند، مخصوصاً در حوزه های تبلیغات و ارتباطات، باید حضوری آنلاین داشته باشند. معمولاً شرکت های تبلیغاتی بیشتر از دیگر شرکت ها در فضای مجازی دیده می شوند چون بازاریابی به عنوان قسمتی از فعالیت ها و تخصص هایشان به شمار می رود. معمولاً شرکت های تبلیغاتی که موفق هستند، توانسته اند حضورشان را در فضای مجازی پر رنگ کنند و در جستجوهای گوگل نیز رتبه خوبی بدست بیاورند. البته کاتالوگ ها و پوسترهای چاپی و همچنین وب سایت های شرکت های تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که مشتریان خود را جذب کند و مشتری آنها را بپسندد..

قابل ذکر است که :

یکی از اصلی ترین مواردی که باید در هر بازاریابی به آن دقت شود محتوای قدرتمند و ارزشمند است.شرکت های تبلیغاتی باید این نکته را به خوبی بدانند و آن را بکار بگیرند. شرکت های تبلیغاتی باید روشی اثر بخش را ایجاد کنند که مشتریان را جذب نمایند و به عبارت دیگر باید توانایی این را داشته باشند که به گونه ای داستان مشتری را بیان کنند که اولاً سبب جذب مخاطب شده و ثانیاٌ مزیت رقابتی را ایجاد نماید. همچنین باید محتوا را به گونه ای تولید نمایند که پیامی را متناسب با جایگاه مشتری در حوزه بازاریابی و کانال مورد نظر انتقال دهد.

 

آیا تمایل دارید درباره ی این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنید ؟

شما هم میتوانید همراه شرکت تبلیغاتی سروش سیما باشید در تمام زمینه های تبلیغاتی اعم از تبلیغات تلویزیونی،دیجیتال مارکتینگ، برندینگ و… میتوانید به سایت شرکت تبلیغاتی سروش سیما و یا با شماره های شرکت در پایین همین صفحه تماس بگیرید

تلفن تماس : 74862

[qodef_button size=”medium” type=”” text=”خدمات ما” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”http://sorooshsima.com/” target=”_blank” color=”#ffffff” hover_color=”” background_color=”#0e2f4c” hover_background_color=”” border_color=”” hover_border_color=”” font_size=”” font_weight=”” margin=””]

[qodef_button size=”medium” type=”solid” text=”تماس با ما” custom_class=”” icon_pack=”font_awesome” fa_icon=”” link=”http://sorooshsima.com/%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7/” target=”_blank” color=”#ffffff” hover_color=”” background_color=”#0e2f4c” hover_background_color=”” border_color=”” hover_border_color=”” font_size=”” font_weight=”” margin=””]