Go to Home Page Go to Blog

پادکست سروش سیما اپیزود اول

شماره اول پادکست سروش سیما ، چرا سروش سیما؟

باسلام. آنچه که به سمع شما عزیزان میرسد مجموعه ای پادکست محور است که با هدف نگاه سازنده و تحلیل گر به مسائل مرتبط با علم بازاریابی ، تبلیغات و ارتباطات برای شما آماده می شود .تلاش می کنیم هر هفته و بصورت مداوم این برنامه را تولید کنیم.

 قبل از هر چیز لازم است که هدف از ورود سروش سیما به تولید چنین برنامه هایی را خدمت شما عزیزان توضیح دهیم تا در آینده بتوانیم با حرکت در مسیر پیشرفت و بهبود کیفی این محصول رسالت خود را به درستی انجام داده باشیم.

همانطور که میدانید امروزه استفاده از پادکست یکی از روش‌های  بسیار پرکاربرد انتقال محتوا در بحث آموزش و بازاریابی است، البته تقریبا از سال ۲۰۰۴  استفاده از پادکست درسایت‌ها برای انتقال محتوا به ویژه مباحث آموزشی گسترش یافت و امروزه وجود شبکه های اجتماعی باعث شده  که مردم بیش تر از قبل به پادکست‌ها رغبت نشان بدهند، حدود۱  میلیارد نفر در جهان و ۲۴ درصد آمریکاییها به طور ماهانه از پادکست استفاده می‌کنند.

اما چرا سروش سیما که بعنوان یکی از شرکت های تخصی در زمینه تبلیغات در کشور نیاز به ورود به این عرصه دارد؟

بعد از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تعیین استراتژی برندینگ سروش سیما مشخص شد که افرادی که بعنوان مخاطبان کلی شبکه های اجتماعی و رسانه های سروش سیما هستند عمدتا افراد موفق و صاحبان کسب و کار و البته افراد علاقمند ب این حوزه را شامل میشوند.لذا نیاز به حفظ و بهبود عمیق تر این ارتباط با آنها ، مارا برآن داشت که به سمت تهیه این برنامه حرکت کنیم.

نکته بعدی اینکه طبق تحقیقات مختلفی که در ارتباط با انتقال مفاهیم مفید و ساده و قابل فهم انجام شده و یکی از بهترین ابزار های موجود در این راستا نیز استفاده از مفاهیم آماده شده در قالب صدا است تا مخاطبانی که به هر دلیل امکان مطالعه مفاهیم را ندارند هم بتوانند در هرجا و هر لحظه از این مفاهیم استفاده کنند.

و درنهایت ما خود را بر رسالت آموزش و انتقال مفاهیم مناسب و تخصصی در حوزه ی خود مسئول می دانیم و معتقدیم اگر مسیولیت اجتماعی هر یک از اعضای جامعه به درستی انجام شود ، میتوان به بهبود شرایط نامناسب جامعه کمک نمود.

در هفته های اتی در خصوص مسئولیت اجتماعی در تبلیغات بیشتر خواهیم گفت.

در مجموع اهداف ما در این سلسله پادکست ها  بر موارد زیر استوار است

  • آسیب شناسی فضای تبلیغات
  • تیپ شناسی شخصیت برند
  • پیشینه تبلیغات موفق و نا موفق
  • مرور اخبار و لتفاقات و گزارش های تبلیغاتی گوناگون در جهان
  • بررسی روند رشد و تحول تبلیغات در دنیای مدرن

با ما همراه باشید…