Go to Home Page Go to Blog
بارلی

تیزر تبلیغاتی محصول بارلی

تیزر تبلیغاتی محصول بارلی

ساخت تیزر تبلیغاتی یکی از آن دسته کارهایی است که در فرایند تبلیغات وقت زیادی را به خود اختصاص می دهد و حتی ممکن است نیاز به هزینه ی زیادی هم داشته باشد. اینکه چرا فرآیند ساخت تیزر زمان بر است نکته ای است که تقریبا همه به آن اطلاع دارند.

نیاز مشتری:

باید نیاز مشتری و نیت از تبلیغات را بدانیم، سپس با توجه به ظرفیت های موجود در کسب و کار و محصولات و ویژگی محصولات و … از یک سو و توجه به نیاز مردم و مخاطی تبلیغات از سوی دیگر سعی می کنیم ایده های متفاوت و خلاقانه ای ارائه دهیم که ما را در رسیدن به هدف کمک کنند.

جلسه با صاخب کسب و کار :

در نهایت طی جلسه ای با صاحب کسب و کار و کارشناسان ایده ای که باید ساخته شود انتخاب می کنیم، تا اینجای کار تنها ایده مورد نظر انتخاب شد و هنوز ساخت تیزر شروع نشده! در مراحل بعدی مقدمات ساخت تیزر فراهم می شود و نسخه نهایی تیزر تهیه می شود.

نتیجه گیری :

زمانی که همه ی این موارد را در کنار هم بگذارید طبیعی است که ساخت تیزر زمان بر باشد. همچنین تمام هزینه ای که در زمینه تبلیغات به منظور پخش تیزر در شبکه های تلویزیونی صورت می گیرد زمانی باز می گردد و فرآیند تبلیغات سود ده خواهد بود که همین تیزر به نمایش درآمده از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

توضیحات تیزر :

تیزری که در ادامه خواهید دید تیزر تبلیغاتی بارلی ساخته شده توسط شرکت تبلیغاتی سروش سیما می باشد.

مشاوره:

همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در زمینه های مختلف تبلیغات، تبلیغات تلویزیونی، طراحی کمپین تبلیغات 360 درجه، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و … می توانید با شماره های شرکت در پایین سایت تماس حاصل فرمایید.