Go to Home Page Go to Blog
سروش سیما

اعطای تقدیر نامه از طرف مدیر کل بازرگانی صدا و سیما به شرکت خلاق سروش سیما

شرکت تبلیغاتی خلاق سروش سیما موفق به دریافت تقدیر نامه برای ساخت تیزر تبلیغاتی برند ساوین به علت توجه و تکریم بنیان خانواده از سوی مدیر محترم اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی گردید.

اهمیت به بنیان خانواده و تکریم آن مقوله ای بسیار اساسی در نگاه جامعه است . در حال حاضر  شرکت های تبلیغاتی ، وظیفه خطیری در حفظ و ارتقای فرهنگ جامعه دارند و این موضوع را همواره مورد توجه قرار می دهند که خانواده نقش حیاتی مهمی در پرورش ارزش های فرهنگی و اجتماعی جامعه دارد.
شرکت تبلیغاتی خلاق سروش سیما همیشه بر این امر مهم تاکید داشته و در قبال مسئولیت اجتماعی که در حوزه تبلیغات دارد همیشه در تلاش برای  حفظ الگوی ارزش های فرهنگی و اجتماعی جامعه گام برداشته است و همانطور که در متن تقدیر نامه مدیر کل بازرگانی صدا و سیما به آن اشاره شده است که بنگاه های بزرگ اقتصادی در دنیا پس از گذر از دوره برند سازی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، به جهت افزایش ارتباط با مشتری و استمرار زمان ارتباط با مخاطبان و مشتریان اهتمام جدی مبذول مینمایند که قضاوت و نگاه مشتریان و جامعه را نسبت به بنگاه های اقتصادی با تغییرات مثبتی روبرو خواهد شد.

همچنین شرکت تبلیغاتی سروش سیما بر خود واجب می داند تا در آثار تولیدی خود برای تکریم خانواده و ارزش های آن گام بردارد  ، امروز مفتخر است که در انجام این وظیفه مهم توانسته با تلاش و پشتکار تیم خلاق شرکت تبلیغاتی سروش سیما به این موفقیت مهم دست یابد تا مورد تقدیر و تشکر از طرف مدیر کل بازرگانی صداو سیما در جهت حفظ ارزش های خانواده قرار گرفته گیرد.